من میدونم

من میدونم

همین روزا عشق من از یادت میره   بعدش خبر میدن بیا

که داره دوستت میمیره   روزات بلنده یا کوتاه ... ؟

دوست شدی اونجا با کسی ... ؟   بیشتر از این منو نذار تو غصه و دلواپسی

یه وقت منو گم نکنی , تو دود اون شهر غریب   یه سرزمین غربته , با صد تا نیرنگو فریب

 

فدای تو

یه وقت شبا بی خوابی خستت نکنه   غم غریبی عزیزم , سرد و شکستت نکنه

چادر سر لطیفتتو از رو شبا پس نزنی   تنگ بلور  آبتو یه وقت ناغافل نشکنی

اگه واست زحمتی نیست بر سر عهدمون بمون

منم تو رو سپردمت , دست خدای مهربون راستی دیروز بارون اومد

منو خیالت تر شدیم رفتیم تو قلب آسمون با ابرها همسفر شدیم

از وقتی رفتی آسمونمون پر از کبوتره زخم دلم خوب نشده از وقتی رفتی بدتره

غصه نخور تا تو بیای , حال منم اینجوریه سرفه های مکررم , مال هوای دوریه

گلدون شمعدونیمونم عجیب واست دلواپسه مثل یه بچه که بار اوله میره مدزسه

تو از خودت برام بگو بدون من خوش میگذره... ؟ دلت میخواد میومدم

یا تنها رفتی بهتره ... ؟ از وقتی رفتی تو چشام فقط شده کاسه خون

همش یه چشمم به دره چشم دیگم به آسمون یادت میاد گریه هامو ریختم کنار پنجره

داد کشیدم تو رو خدا نامه بده یادت نره !!! یادت میاد خندیدیو , گفتی حالا بذار برم

تو رفتیو من تا حالا , کنار در منتظرم امروز دیدم دیگه داری منو فراموش میکنی

فانوس آرزوهامونو داری خاموش میکنی گفتم واست نامه بدم نگی عجب ! چه بی وفاست با اینکه من خوب میدونم  جواب نامه با خداست عکسای نازنین تو با چند تا گل کنارمه یه بغض کهنه چند روزه دائم در انتظارمه

تنها دلیل زندگیم با یه غمی دوست دارم داغ دلم تازه میشه اسمتو وقتی میارم وقتی تو نیستی چه کنم با این دل بهونه گیر ؟ مگه نگفتم چشاتو از چشم من هیچ وقت نگیر ؟ حرف منو به دل نگیر  همش مال غریبیه

تو رفتی , من غریب شدم چه دنیای عجیبیه ! زودتر بیا , بدون تو , اینجا واسم جهنمه دیوار خونمون پر از سایه غصه و غمه تحملی که تو دادی دیگه داره تموم میشه مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه ؟

دلم واست شور میزنه این دلو بی خبر نزار تو رو خدا با خوبیات رو هیچ دلی اثر نزار

فکر نکنی از راه دور دارم سفارش میکنم به جون تو فقط دارم یه قدری خواهش میکنم

اگه بخوام برات بگم شاید بشه صد تا کتاب که هر صفحش قصه چند تا درده و چند تا عذاب

میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن نورشونو بدرقه پاکی خنده هات کنن

یه شب تو پاییز که غمت سر به سر دل میزاره

مهدی , همون کسی که بیشتر از همه دوست داره

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 08:52 ب.ظ

عالی عالی و بازم عالی
شدیدا تاثیر گذار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد